pátek 8. května 2009

Barbie - 50 let plastového idolu


Tahle výstava měla velký úspěch. Akorát tam neměli vozíčkářku Becky.

Adélka i Kájinka si s sebou vzaly svojí barbínu, tak hezky zapadly.

A když jsem ještě neměla děti, tak jsem určitě věděla, že s takovou panenkou by si moje holčička nikdy nehrála ;-) .

5 komentářů:

JAniNa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
JAniNa řekl(a)...

Do muzea do Liberce se chystáme příští týden, máme to kousek :-)

Anonymní řekl(a)...

hanba!!! žádná fotka vaška, to je teda fraška.
zhrzený anonym

Daniela řekl(a)...

Hele, ty jeden zhrzený anonyme, bych si bez svolení netroufla. Tak toto beru jako svolení pro příště. A si piš, že si tam nějakou dám.

Doufám, že už je H. lépe. Mějte se hezky. Speciální pozdrav - brm brm brm - pro Vašíka. D.

wlcice řekl(a)...

Kouzlu panenky Barbie jsem nikdy nepropadla- moje obě děti však ano :-( Výstava by je jistě uchvátila, ačkoli doma máme mnohočetnou sbírku exemplářů- včetně Kena ;-)