pátek 21. listopadu 2008

O pití a knihovně



Holky zase nemocníčkujou. Karla má teplůtku a lezou ji stoličky. Adélka má teplůtku a kašel. No, nevadí. I doma se dá udělat hezký večer. Stačí dobré pití a dobré čtivo. 

Naštěstí odpoledne holky chvíli hlídala babi a já mohla jít do místní knihovny doplnit to čtivo. Pití máme. 

Ještě k té knihovně. Je u nás v obci, skoro za barákem a je výborná. Je tam moc milá paní knihovnice. Většinou tam chodíme s Adélkou. Ta se tam moc těší, jednak si vybírá knížky, ale hlavně jí paní knihovnice nechává načítat půjčené knížky do počítače. Dnes si Adélka přála Krtečka. Kájince jsem vybrala Hledá se Nemo.

3 komentáře:

wlcice řekl(a)...

ááá intelektuálové maskují pití hromadou knih :-) Tak hromady jsou u nás stejné, jen druh alkoholu se liší (jsme na ČV) Krtečka miluje Martinka pořád, Majda půjčuje knihy po tuctech a na rozdíl ode mne je stíhá číst... Tak hezké počtení :-)

Daniela řekl(a)...

Díky. Dobré červené je taky dobrý :-) .

Anonymní řekl(a)...

u nás je to obdobné,jen jsem půjčila asi 8 ks dívčích románků,o alkohol zatím nejevím zájem..po minulé sobotě mám prepito a prejásano...tak se uzdravujte..my také pořád smrkáme...M