čtvrtek 30. července 2009

Čtvrtek 30. 7.




Využíváme krásné počasí, kdo to tu na severu zná, chápe o čem píši, a razíme zase k moři.

Vlny jsou trochu větší než včera. Zase se staví studny, hrady, chobotnice, mušle, zahrádky a jiné zajímavosti.

Večer jsme šli do smazalni. Holky překvapivě bez řečí jedly co dostaly, to asi ten mořský vzduch. Zmrzlina byla taky lahodná.

Při večerní procházce jsme narazili na park, který byl pro Adélčino vozíkové ježdění, jak stvořený. Pilně fotím, ale fotky musím upravit, tak dodám až se vrátíme.

Teď začlo pršet, tak sedíme ve stanu, holky už chrupkaj a já píšu. Tak uvidíme, co nám přinese zítřek...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To jsem moc ráda,že si také užíváte moře.Já bycjh se tam mohla na léto přestěhovat...těším se na fotky.Marcela

wlcice řekl(a)...

Už jsem se bála, co je s vámi, že blog mlčí! Tak to je práda, že si užíváte. Já moře miluju a pilně makám celý rok abych se k němu mohla podívat ;-) Těším se na fotky, užijte si dovču úplně maximálně!! Hlavně holky. pa*M