pátek 14. srpna 2009

Pusík



Karolínka se nám má dneska vrátit od babičky, tak jsme jí s Adélkou vytvořily lvíčka z Médi Pusíka.

Jinak ležení se dá ještě docela vydržet. Adélka je zlatá, je vděčná za jakoukoliv zábavu a náladu má skoro pořád dobrou.

Dokonce jsme vyzráli i na zacuchané vlasy, o kterých jsem si myslela, že je budeme muset ostříhat. Koupila jsem nějaký rozčesávací a regenerační přípravek, který stačilo použít jednou po mytí hlavy (táta Adélku drží hlavou nad vanou a já rychle myji ;-)) . A Adélka si svoje dredy začala česat sama, neřve u toho a rozčeše je fakt dobře. Tak mám radost, že můžeme dál plést copánky.

4 komentáře:

Pisarka řekl(a)...

Vypadá na fotce fakt spokojeně... na jak dlouho to ještě má?

wlcice řekl(a)...

Fotka je úžasná! Tomu říkám pozitivní myšlení v parxi! :-) Sprej na zacuchané vlásky máme taky, donesla jej teta z Oriflame- a funguje to!

Anonymní řekl(a)...

Je to zlatíčko...,já bych už šílela..Marcela

cifka řekl(a)...

to je výborná fotka :-D