středa 16. září 2009

Máme se...



... dobře. Školka nám úplně překopala náš obvyklý denní běh, tak se s tím vším ještě pořád trochu sžíváme.

Adélka je stále nadšená. Sice její obvyklé odpovědi jsou: nic, nevím, normálka, dobře. Ale doma, třeba k večeru, je někdy i sdílnější. Tak si z těch jejích útržků, které pustí, dávám dohromady, jak se ve školce má. Pořád si ten pocit, že jí tam je dobře, užívám. Dneska měla pro mě v šatně překvápko. Musela jsem zavřít oči a byla tam jetelová kytička. Tak máme v kuchyni takovouhle parádu ;-).

Se školkou jezdí na koníky, tak fotka je z toho. Adélka totiž na školkových výletech fotí. Když něco nemůže, co ostatní děti jo, tak to všechno dokumentuje, když se jí teda chce. Už i do školky přinesla první várku fotek. A líbily se. Tuhle fotku fotila paní učitelka.

Karolínka je zlatá. Musela si trochu zvyknout na jiný denní režim. Ale zase máme naše společné dopoledne. Pořád mi něco povídá, to si asi užívá, že jí u toho nikdo nepřekřikuje a já poslouchám jenom ji, tak mě vůbec nešetří ;-) .

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to mám velikou radost,že vám to takhle dobře vyšlo ..Marcela

wlcice řekl(a)...

Krásně to zvládáte, holky. Všechny tři. To se hezky čte...tak snad jen ať to tak vydrží napořááád :-))