středa 2. září 2009

Školka

Tyhle řádky píšu potichoučku, polehoučku. S velkým přáním, aby to tak vydrželo i nadále.

Adélka chodí od včerejška do školky. Od 8 do 12. Včera jsem si zařídila hlídání pro Kájinku, že budu ve školce s Adélkou, abych mohla vše potřebné vysvětlit a tak vůbec. Za půl hodinky nebylo co vysvětlovat. Paní asistentka si věděla rady velmi brzy.

Zatím jsme se setkali se vstřícností a s tím, že vše nějak půjde vyřešit. Kéž by to tak zůstalo. Dneska, když jsem si šla pro Áďu, tak jsem čekala, že určitě se něco vyskytlo, něco, kde byl problém... A ono ne. Prý všechno vpořádku, ať se máme hezky a že se uvidí zase zítra.

Adélka je nadšená. Má tam kamaráda Péťu a zpívali Není nutno. A k obědu snědla polévku a celý řízek. Jen brambory trošku nechala. A řekla paní učitelce všechno o nás. A namalovala krtka a zítra si bude hrát s pračkou. A paní učitelka si s ní házela míčem a dostala dáreček k svátku... A měla jsem se moc hezky a už jsem se na tebe těšila, maminko, víš ;-) .

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda, čekala jsem na tenhle článek a jsem moc ráda, kéž by takové dny měla Adélka všechny!!!!

Možná potom seberu odvahu a při troše štěstí, jestli seženem asistenci...bychom do toho za rok šli také. Uvidíme, nejhůř až do předškolní třídy, ale i tak je ve mně malá dušička.

Proto takovýhle řádky čtu moc ráda:)

A ještě jednou posíláme Adélce velkou pusu k svátku!!!:)

Diny a banda

Daniela řekl(a)...

Diny, moc děkujem. A neboj, zvládnete to také s Klárinkou.

A Adélka je také už předškolák a myslím, že nám nic neuteklo.

Malá dušička je ve mně pořád, čtu Wlčici a vím, že vše nemusí jít tak hladce, jak se zdá na začátku...

Ale, holky, my to ustojíme. Nedáme se, pro ty naše holčičky.

A ještě jsem si pořád říkala, že kdyby to neklaplo, tak si Adélku nechám klidně ještě doma. Žádná tragédie. Přidáme kroužky, koupíme sešity pro předškoláky a bude. Je to taky řešení a kdyby to jinak nešlo, tak proč ne.

Pozdrav celé tvojí bandě. D.

wlcice řekl(a)...

Bezva zprávy! Adélce vše nej... k svátku a krásný školkový rok! Majda na školku vzpomíná dodnes! To byl zlatý věk! Učitelky neměly problém, když jo- vše se vždy vyřešilo. Bylo to krásné... ale už je to pryč :-(( Určitě ty naše holčičky do kolektivu zdravých dětí patří. Majda mě vždy vítala brekem- nechtěla chodit domů po "O" ;-)

Marci řekl(a)...

No hurá,to je moc dobře,žádný vyčleňování. U nás také školka nebyla problém a moc si ji užila.

Pisarka řekl(a)...

Paráda, krásně to Adélka okomentovala, tak ať se jí tam stále líbí a nejsou žádné velké (malé se asi vyskytnou vždy) problémy. A opožděněn též vše nejlepší k svátku.
Jen tak mimochodem, Julča začne chodit do stacionáře příští týden, tož jsem zvědavá.