pondělí 27. října 2008

Heidi


Pořád jsme doma. Dnes jsme hodně četli. Knížku, Heidi, děvčátko z hor, Adélka miluje. Jednak proto, že Heidi se vlastně jmenuje Adelheid, takže stejně jako ona a druhak proto, že je tam Klárka, která je na vozíčku. 

Dokonce jsme nedávno  pořídili i DVD, je velmi oblíbené. Kniha i kreslená pohádka mají šťastný konec, Klárka se zázračně uzdraví a vozík už nepotřebuje. Paráda, ale u nás to tak není, takže zatím to vede jen k docela závažným otázkám, které nám Adélka pokládá.

Dobrý trénink na budoucnost, ale stejně, kdyby jste někdo věděli o nějaké hezké dětské knížce nebo filmu, kde je dítko na vozíku a končí to šťastně i přesto, že se žádné haleluja uzdravení nekoná, tak mi dejte, prosím, vědět.

4 komentáře:

santé řekl(a)...

Ahoj, já jsem kdysi viděla film Kruh od Věry Šimkové-Plívové, mám pocit... Je to o asi desetileté slečně - gymnastce, které už nevím proč skončí na vozíčku. Snaží se s tím nějak vyrovnat - nakonec je docela šťastná, když si uvědomí, že může spoustu věcí... Ale mám pocit, že na vozíku zůstane... Nevím, jestli si to pamatuju všechno tak, jak to bylo, ale tak nějak...:-D Myslím, že by ho měli mít v nějaké půjčovně... Třeba by se vám líbil... santhe

wlcice řekl(a)...

Ahoj,když byla Majda malá měla taky spoustu otázek, které nás dospělé přiváděly do zvláštních situací. Viděli jsme pohádku v TV ,jmenovala se "Zkrocení zakletého řetězu" a hrála tam holčička na vozíku nějakou vílu. Hledala jsem v archivu ČT,ale marně.Nějak to zmizelo ze světa.Loni Majda dostala DVD "Bibi a tajemství moudrých sov"-tam je taky holčička na vozíku,ale je to tak až od 8let.Můžu poslat záložní kopii ;-)

Daniela řekl(a)...

Santé, díky za připomenutí, ten film jsem viděla a úplně mi vypadl z paměti. Byl fakt docela dobrý.

Markéto, díky za informace. To DVD Bibi a tajemství moudrých sov, se dá normálně koupit? Ráda bych ho koupila, od 8 let nevadí, nemůžu zase chtít, aby to vyhovovalo po všech stránkách ;-). Třeba by to nepochopila úplně, ale možná by ji bavilo to, že je tam taky někdo na vozíčku. A je pravda, že otázky to jsou někdy pekelné.

Ještě jednou díky za reakci.

wlcice řekl(a)...

RE: DVD-Ahojky, nevím,kde koupit-Majda ho loni dostala jako dárek. Můžu ti ho poslat vypálené Kdyžtak písni mail-na wlcice@seznam.cz M.