úterý 14. října 2008

Vytočená


Občas musíme z našeho malého města jet do blízkého velkého města a vyřídit různé věci. Dnes jsme vyřizovali na VZP. Ach jo. Budova, kde sídlí VZP není úplně bezbarierová, ale jisté věci tam jsou přizpůsobené, teda byly by, kdyby...To, že branka, kudy vede bezbariérový přístup z hlavní ulice je stále zamčená, mě už snad ani nevytáčí.

Musíme tedy vždy obejít kus ulice, dva domy a dostaneme se k zadnímu vchodu, který je také bez schodů. Dnes tam, ale bylo překvápko. Dvě auta zaparkovaná asi 10 cm ode dveří a mezi nimi 40 cm mezera. My jsme s Adélkou jen tak, tak projeli, vyřídili jsme potřebné.

Při cestě zpátky mě to začalo docházet, jako to, že mě to neuvěřitelně vytočilo. Nejsme přeci jediní, kdo potřebuje vchod bez schodů. On v té budově JE, ale stejně smůla. Prostě jenom proto, že si někdo nemůže zaparkovat o 10 m dál. Adélka projela, ale co jiné Adélky s vozíkem o 10 cm širším, maminky s kočárky, pánové a paní o berlích...No, nic. Nejdřív jsem to chtěla jít hned řešit, ale jaksi bylo za minutu tři a pracovní doba dnes do tří. Tak jsem si to v tom vzteku aspoň vyfotila.

Pak jsem si říkala, že na to kašlu. Adélku vytáhnu i po schodech a nemám náladu se s někým hádat, ale večer jsem nad tím přemýšlela a nekašlu na to. Napíšu jim a upozorním je na to, ve vší slušnosti, ale ozvat se musím, za všechny Adélky světa. Třeba si to ani neuvědomují. Tak to většinou je, mnoho nedorozumění pramení z nevědomosti, ale kde na to pořád brát sílu, že jo?

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nevím jestli je to vůbec možné,ale já měla dnes úplně stejnou zkušenost u školy.Bezbariérový vchod byl zatarasen ,zcela ,autem.Niky jsem do auta pronášela uličkou.Vozík necháváme ve škole.NO,DALA JSEM TO PANÍ ZA STĚRAČ,určitě si můj slušný,ale důrazný vzkaz zarámovat nedá.
Na její omluvu..asi to neví..ale mohla by přemýšlet..když tam vidí nájezd..ne? Marcela

Anonymní řekl(a)...

Danuš, určitě to udělej. To je fakt síla...

Ke komentáři Marcely, ehm, trošku to odlehčím..snad neva. Zřejmě vzhledem k pozdní noční hodině už prdlačku vidím a četla jsem: DALA JSEM TO PANÍ ZA SVĚRAČ :)))

A tak vteřinu jsem dumala, jak jsi to Marcel dokázala:))))

Diny


(Danuš, jestli ti to přijde že se to nehodí, tak ten můj koment klidně vymaž ;) )

Daniela řekl(a)...

:-)

Anonymní řekl(a)...

diny jako vždy vtipná,ten svěrač by možná více pomohl...dnes tam stál chlap co vozí do školy mlíčko,tak jsem vytáhla opět do boje..nechal mi tam 10 cm.A já taková Twigina fakt(bohužel) nejsem.
Marcela

wlcice řekl(a)...

ach jo...tohle taky znám! Bohužel se mi to stávalo pravidelně přímo před školou- a hádejte, kdo tam auta stavěl tak, že se nedalo električákem projet ke dveřím? No, ano- pan ředitel a paní zástupkyně- aby viděli na auta z oken kanceláře. To přece každej pochopí, ne? No,ani nevíte, jak byli překvapení, když jsem se ozvala,zda by se tam nemohly namalovat žluté čáry?! nenapadlo je to... ale čáry už tam jsou :-)
určitě se ozvi-"Hloupému napověz,... atd. ;-)M.

Daniela řekl(a)...

Tak už jsem napsala, odpověděli skoro hned. Napsali, že se tím budou zabývat, jméno toho, kdo to dostal na starost a prý budu o dalších krocích informována. A ještě poděkovali, že jsem je upozornila na nedostatek :-). Tak jsem ráda, všem díky za podporu.