pondělí 13. října 2008

Hračky



Panenku Becky, tahá Adélka s sebou už asi půl roku. Ona se jmenuje Becky v originále, ale Adélka jí říká Begí. Begí prý dneska měla narozeniny, nejdříve ji chtěla Adélka, jako dárek,  koupit bonbóny, že je budou mít spolu dohromady, protože já jsem odmítala kupovat tři pytlíky. Ale vše nakonec dopadlo jinak. Adélka si místo bonbónů koupila DVD Willy Fog. A dárek pro Begí je to, že se na to budou koukat spolu. Adélko, hezky jsi to vymyslela. 

Kájinka svoje oblíbené hračky ještě dost mění. Teď vede pouťový koník. Ten narozeniny neměl.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Když byla Niky malá...už je velká..říká,byla panenka na vozíku její veliké přání,bohužel nebyla ještě doba internetu a nesehnali jsme ji...tak jí budeme jen závidět,je krásná,zdravím...Marcela

Anonymní řekl(a)...

Srdečně zdravím, z webu marcely a Diny jsem našla odkaz na vaše stránky, jsou moc fajn. Také mám holčičku s onemocněním SMA II a docela ráda bych tu panenku na vozíku chtěla sehnat k vánocům. Můžete mi poradit, odkud ji máte. Díky Helena Hkocova@tiscali.cz