pátek 3. října 2008

Vzpomínková


Učím se a učím, doufám, že to dneska a zítra nějak dobře zúročím. Holky jsou docela chápavé, tak to snad nějak půjde. Včera jsem nefotila a ještě nám krachnul počítač, tak dneska dám jednu vzpomínkovou. 

Ještě jsem si zde chtěla uložit včerejší pocit, kterého se mi dostalo. Měla jsem nějakou pracovní schůzku a mamka hlídala holky. Využila jsem toho k příjemným (koupit nůžky, které stříhají vlnkovitě, samotuhnoucí hmotu, teplé roláčky a červenou čelenku)  pochůzkám po městě. Nepříjemené pochůzky po městě jsou úřady, lékarny, lékaři, zdravotní potřeby, kde mají hroznou otvírací dobu a jiné. No, ale k tomu včerejšku, prostě bylo příjemné, že můžu jít do všech obchodů a obchůdků, i tam kde je milion schodů a tak málo místa, že se tam málem nevejde ani člověk s košíkem. Paráda. Ale po dvou hodinách chození už jsem se těšila hlavně na to, jak budou holky nadšený z těch nůžek. A dobrý, stříhaly s nima včera a stříhají i dnes a já místo abych se šla učit... 

Ta fotka je z dob před vozíčkem, na chození po obchodech to moc nebylo, ale do přírody perfektní.

1 komentář:

Diny řekl(a)...

Fotka je moc hezká a kočárek bezvadnej, já mám takový ten co sedí děti vedle sebe a za prvé se mi tam už skoro nevejdou a za druhé furt některej z nich kvičí...budu muset pořešit nějak;)